FAQ

Veelgestelde vragen

Zijn er extra kosten bij betaling per pin of creditcard?

Ja, die zijn er. Hoe hoog deze kosten zijn kunt u navragen bij de centrale.

Kan ik een retourrit reserveren?

U kunt op het online reserveringsformulier of telefonisch aangeven of u ook de retourreis wenst te reserveren.

Hoe weet ik of mijn online reservering is verwerkt?

U krijgt altijd een bevestiging via email, indien u geen bevestiging heeft ontvangen kunt u telefonisch contact opnemen met de centrale 06 44 14 15 45.

Hoe kan ik reserveren?

U kunt het online reserveringsformulier invullen of telefonisch/whatsapp contact opnemen met 06 44 14 15 45.

Kan ik een reservering annuleren?

U kunt tot 4 uur voor vertrek kosteloos annuleren, hierna zijn wij genoodzaakt administratiekosten van € 15,00 te berekenen. Annuleren kan per mail of telefonisch 06 44 14 15 45.

Hoe lang is de wachttijd nadat ik een taxi heb besteld?

De gemiddelde wachttijd is circa 15 minuten. Tijdens de spits of abnormale weersomstandigheden kan het iets langer duren.

Kan ik een taxi voor een grote groep bestellen?

U kunt bij Taxi Leiden Stevenshof tot 7 personen een taxi bestellen. Voor grotere groepen kunt u telefonisch contact opnemen met 06 44 14 15 45.

Hoe kan ik mijn taxirit betalen?

Dit kan contant, pin of per creditcard. Voor creditcard betalingen betaalt u € 2,50 kosten.

Kan ik op rekening rijden?

Dit is uitsluitend mogelijk voor bedrijven. U kunt hiervoor telefonisch contact opnemen met
06 44 14 15 45.

Hanteert Taxi Leiden Stevenshof vaste tarieven?

Ja wij hanteren vaste tarieven, voor reserveringen 10 uur voor vertrek, naar de diverse luchthavens en andere bestemmingen. Deze kunt u inzien op onze website. Indien uw bestemming er niet tussen staat kunt u telefonisch contact opnemen met 06 44 14 15 45.

Reserveer nu